zaterdag 22 september 2012

EOTD: Golden Plums


























 Na het zien van een prachtig oogschaduw palette met gouden en paarse tinten - die ik helaas iets te duur vond - bedacht ik dat ik met wat mengen van mijn eigen oogschaduw best zoiets kon namaken. Natuurlijk zijn het niet precies dezelfde tinten geworden, toch vind ik het een geslaagde look.


Goud complimenteert ieders ogen en paars staat ook prachtig bij veel oogkleuren. De goud heb ik als highliter gebruikt van mijn ooghoeken tot 1/3 van mijn ooglid. Een highliter met gouden glans bracht ik aan op mijn wenkbrauwbot. Op het midden van mijn ooglid bracht ik een glanzende, wat lichtere kleur paars aan. Voor wat contrast bracht ik een gemixte, donkere, paarse tint aan in mijn arcadeboog en 'outer v'.
De namen van de plekken waar je oogschaduw aanbrengt staan hier aangegeven op een foto.



Photobucket

12 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Het derde jaar van atheneum is opeens zoveel drukker, drukker dan ik had verwacht. Ik heb er het laatste half jaar heel erg over lopen dubben, maar school gaat natuurlijk wel voor. Hopelijk pak ik het nog een keertje op, want ik vindt het zelf heel jammer en zonde van wat ik heb bereikt :(.

      Verwijderen
  2. kun je in de vakantie niet bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke look! Jammer dat je hebt gestopt! hoop dat je snel weer begint, want je hebt een leuke blog! Zullen we elkaar anders volgen op bloglovin?

    Liefs,
    Françoise

    www.ourvisiononbeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter ;)