zaterdag 25 augustus 2012

Tip: The Braid Encyclopedia


89b788ea5f9870f3eb6bccea302055ca-d4ts86l_large




















Struinend over Youtube opzoek naar leuke haar tutorials voor school kwam ik een ontzettend handig filmpje tegen. Al die verschillende soorten vlechten zijn hartstikke leuk, maar het kan ook aardig verwarrend zijn.

Op het kanaal LetsMakeItUp1 - die overigens hele leuke haar tutorials maakt - kwam ik een filmpje tegen waarin zo goed als alle vlechten worden uitgelegd. Van de visgraat vlecht tot de-5-plukken-vlecht. Kijk zelf maar:
















Handig om nog even alle vlechten te leren voor we weer naar school moeten als je nog vakantie hebt. Ik kan ze al bijna allemaal :).

Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het geen probleem als je mijn tekening plaatst in je post (vind het zelfs erg leuk!), maar zou je daar dan wel de bron bij kunnen vermelden? Dat is www.netherfly.com of mijn deviantART pagina lunai.deviantart.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat snap ik heel goed maar ik vondt hem op weheartit dus staat er vaak niet de originele bron bij :S.
      Wel een prachtige tekening!

      Verwijderen
    2. Voor zover ik weet staat bij al mijn tekeningen op weheartit mijn naam getagd :)

      Verwijderen

Laat gerust een reactie achter ;)