dinsdag 7 augustus 2012

Shoplog augustus 2012: Primark


Gister ben ik voor het eerst naar de Primark gegaan, de Primark in Zaandam. Wat is het goedkoop! Ik kon het daarom ook niet laten om van alles in mijn mandje te gooien en kwam met twee papieren Primark tassen naar buiten.

Als eerste, ze hadden heel veel gekleurde skinny jeans voor maar €13! Ze hadden bijvoorbeeld donkerblauw, donker groen, rood. En mosterd geel en bordeaux rood heb meegenomen :).

 Naast de broeken had ik ook nog een (heel erg) nep leren legging meegenomen :P. Die was €7. Het is wel jammer dat het een legging is want dan moet er persé iets langs overheen, vind ik persoonlijk. Ik had ook nog een soort gehaakte panty gekocht, weer eens iets anders dan een gewone panty en het maakt je outfit meteen wat minder saai. De panty was €3.


























Ik heb heel veel bloezen ingeslagen, ik wilde al heel lang een leuke bloes en bij primark hadden ze écht heel veel bloesjes voor heel weinig geld. Ik heb twee mouwloze en twee driekwart bloesjes. Allebei high-low aan de onderkant. Ze waren €7 en €8.

De winkel lag alweer vol met de herfstcollectie. Winterjassen, wanten, sjaals. Twee jaar geleden had ik een hele leuke ronde sjaal uit berlijn maar die ben ik helaas kwijt geraakt. Maar bij de primark hadden ze ronde sjaals die bijna hetzelfde waren, dus heb ik die meegenomen. Het een zwarte van acryl voor maar €4! Ze hadden ook ontzettend goedkope handschoenen en ik raak die altijd kwijt dus nam ik twee paar mee voor €1,50. Verder heb ik nog 6 paar sokken van €4 en een  huisbroek van €7 gekocht.

























Van de accessoires had ik  iets te veel verwacht, het viel me namelijk heel erg tegen. Het enige wat ik daarvan heb meegenomen is een elastiekje met een gouden metalen ring voor €1,50. Ze hadden verder nog leuke doosjes met nagellak en makeup en het doosje met de nagellak was erg leuk en maar €6. Verder heb ik nog twee accessoire hangertjes gekocht en bij de kassa 4 nagelvijlen met een doosje erbij voor €1,50 gepakt.

























Gaan jullie vaak naar de Primark?



Photobucket


10 opmerkingen:

  1. Ik kom er bijna nooit, omdat het gewoon niet in de buurt ligt, maar heel af en toe wel eens. Vond er niet heel veel fantastische spullen tussen zitten, maar dat wisselt natuurlijk heel sterk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave aankopen! Ik ben nog nooit in Primark geweest omdat ik echt in een dood dorpje woon in Friesland waar het OV heel k*t is haha.
    Ik zou er wel graag eens heen willen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMFG! Ik hou van die zwarte blouse met 3kwart mouw!!! Ik moet eecht snel naar de primark!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gekleurde skinny jeans vind ik erg leuk. Voor de rest koop ik eigenlijk vrij weinig bij de Primark. Ik zou eens moeten gaan wanneer het erg rustig is, dan ben ik misschien wel bereid beter rond te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jou genomineerd voor het Versatile Blogger award!! Kijk op http://nailartloverss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoihoi!
    In welke maten zijn de broek? Gewoon 36-38-40 enzovoort?
    Erg leuke spullen heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Ja de broeken zijn er in die maten.
      Dankjewel :).

      Verwijderen
  7. Die sjaal heb ik ook! Vorig jaar heb ik er daarvan 2 gehad, ze waren echt zo fijn! Helaas ben ik ze allebei verloren. :( Leuke spulletjes! :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee,
    Ik ken je niet maar als je een youtube account hebt wil je dan Thumbs Up bij dit filmpje geven, het is voor een wedstrijd : http://www.youtube.com/watch?v=YbkNdFyjQqM

    PLEASE vote Thumbs Up at this video

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter ;)