vrijdag 24 augustus 2012

NOTD: Primark Posy

























In mijn laatste shoplog liet ik een leuk doosje van de Primark zien. Een doosje met een bloem- en stipjes patroon en een spiegeltje die gevuld was met 4 leuke nagellak kleurtjes. Waaronder een mooie bordeaux rode kleur die ik laatst op mijn nagels droeg en vandaag aan jullie laat zien.




























Ik verwachtte niet veel van de nagellak. Het waren namelijk 4 potjes nagellak voor 2,50. Maar ik was aangenaam verrast door de kwaliteit. Op de foto draag ik een laagje, waardoor m'n nagels een klein beetje doorschijnen maar dat vond ik wel iets hebben. Daarnaast bleef de nagellak prima zitten met een goede top coat. Ik heb dus eigenlijk helemaal niks te klagen :). Nou ja, hij lakte wel ietsje streperig. Maar dat was nog te overzien.

In het doosje zat nog een felrode, een grijze en nude kleur. Ook leuk om als cadeautje te geven! Dus als je er nog een vind bij de Primark, neem 'm lekker mee! :)


Photobucket

1 opmerking:

  1. Mooi kleurtje! Ik wist trouwens niet dat de Primark ook nagellak verkocht. De volgende keer eventjes kijken =)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter ;)