zondag 5 augustus 2012

Limited Edition preview: Catrice The Upper WILDSide Trend Edition - September/oktober 2012



De ongerepte prairies met een vleugje stedelijke flair van de moderne metropool. Een nieuwe, originele combinatie, voor weer een nieuwe Trend Edition deze herfst. Catrice heeft zich vast laten inspireren door de Azteekse printjes die je de laatste tijd vaak ziet opdoen in de mode wereld. In deze collectie zien we veel mooie, warme tinten, maar ook wat koele tinten. Het word in oktober immers weer herfst...



Sun teint bronzing gel  €3,99
Tegen de tijd dat deze collectie in de winkels ligt, zul je je bruine kleurtje vast al weer verloren hebben. Het liefst zouden we die natuurlijk nog even behouden, om het te faken gebruik je deze bronzing gel. Dit is geen zelfbruiner, dus je hoeft niet bang te zijn voor een gevlekt effect dat zich een week op je lichaam bevind. Je zou het zomers ook door je zonnebrand kunnen mengen, zodat je niet aan het begin van de zomer als een bleekscheet op het strand ligt.



































Lip gloss stick  €3,89
-Red Rocks!  
-Wild, Wild West Side
Dit is zeker iets nieuws, lip gloss in de vorm van een stick. Ik kan me niet goed voorstellen dat dit net zoveel glanst als een normale lip gloss.





















 Long-lastin cream eyeshadow  €3,39
-Be Aztec!
-Urban Outrider
-The Place To Be
Leuke kleurtjes! Als ze echt long-lastin zijn, zou je ze goed als basis kunnen gebruiken, zeker de onderste. Ik weet niet zeker of ik die bovenste twee kleurtjes ook echt op m'n oogleden wil gebruiken...



Ultimate nail lacquer €2,59
-Be Aztec!
-Hunting Heritage
-Urban Outrider
-Wild Wild West-Side
-Red Rocks!
Dit is ook weer eens iets anders, op het eerste gezicht lijkt het normale nagellak, maar ze hebben een matte, suède finish. Leuk!
  




Suède beauty bag €3,59
Als laatste, kun je alles opruimen -hoewel, ik vraag me af of dat allemaal past- in dit leuke suède tasje :). Ik vind 'm erg mooi, maar ik denk niet dat het écht suède is. Jullie?
Door deze collectie hebben we toch nog iets om vooruit te kijken naar de herfst. Wat vinden jullie ervan?


Photobucket

1 opmerking:

  1. Ik had de collectie al gezien!! Ik vind dat er zeker een aantal leuke lakjes tussen zitten!

    Ik heb je overigens genomineerd voor de Liebster Award.... http://myfantasticnails.blogspot.nl/2012/08/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter ;)