zondag 8 juli 2012

NOTD: Catrice Cruise Couture - CO2 Jetsetter

































Ik beloof dat dit de laatste review is van de Cruise Couture collectie :). Vandaag nog één laatste review van Jetsetter, een mooie roze nagellak.

Toen ik deze kleur in de winkel zag staan dacht ik dat het een koraal roze kleurtje was, maar dat had ik een beetje mis. Op mijn nagels neigde de kleur bijna naar neon roze. Op de foto droeg ik maar één laagje wat ik eigenlijk wel genoeg vond. Hij is nog een beetje sheer daardoor, maar ik vind dat wel iets hebben :). Verder blijft de nagellak best goed zitten. De verpakking is overigens echt heel mooi! Een zilveren dop met zilveren schip sturen.



































Bij ons ligt de collectie nog in de winkel, dus als je dit leuke zomerse kleurtje nog wilt kopen kan dat nog.

Photobucket

1 opmerking:

  1. Ik heb deze als eerste gehaald, deze vond ik zo leuk:D Ben er super tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie achter ;)